Повернутися до звичайного режиму

ПОРАДИ СТАРШОКЛАСНИКАМ

Відносини з батьками

- Проявляйте увагу до своїх батьків. Вони утомлюються на роботі. Порадуйте їх чим-небудь. Це допомагає налагодити контакт.

- Намагайтеся розмовляти з батьками людською мовою – це дасть кращий результат, ніж лементи й ляскіт дверми.

- Прохайте батьків розповісти про свою юність, про конфлікти з батьками. Це приведе до більш глибокого розуміння між вами.

- Пам’ятайте, що іноді в батьків буває просто поганий настрій. Постарайтеся не влаштовувати в цей час у будинку гучних вечірок.

- Якщо батьки поводяться з вами як з маленькою дитиною, нагадаєте чемно їм, що ви вже подорослішали й прагли б разом з ними вирішувати проблеми, пов’язані з вашим життям.

- Дайте зрозуміти батькам, що ви потребуєте їхньої поради й допомоги. Це допоможе встановити у будинку сприятливу обставину.

- Розмовляйте зі своїми батьками, повідомляйте їм новини вашого життя.

- Намагайтеся не обманювати батьків. Таємне однаково стає явним.

- Пам’ятайте, що батьки теж можуть робити помилки. Будьте поблажливі.

- Батьківська заборона найчастіше виявляється правильним розв’язком. Задумайтеся, що б відбулося, якби вам було дозволено все.

- Якщо відбулася сварка й ви почуваєте себе винуватим, знайдіть у собі сили підійди першим. Повагу ви не втратите, повірте.

- Установіть з батьками границі особистої території, але не дратуючись, не вимагаючи. Просто попрохайте їх про це.

- Робота в будинку служить відмінною підготовкою до самостійного життя. Віднесіться до неї з розумінням.

- Повернення додому до певного часу – це спосіб відгородити себе від неприємностей, тобто захід безпеки. Якщо затримуєтеся, обов’язково подзвоніть, вони ж хвилюються. Побережіть їх для себе.

- Про покарання. Батьки можуть припинити заохочення, відлучити вас від друзів. І все це може відбутися, як ви вважаєте, із – за дрібниці. Батьків же ця «дрібниця» може вивести із себе. Подумайте, може бути, батьки бачать небезпеку, яку ви або не усвідомлюєте, або зменшуєте.

- Вимагайте, щоб батьки пояснювали мотиви своєї поведінки стосовно вас і ваших друзів. Може бути, вам стане зрозуміло, чому вони чинять саме так.

- Якщо ви розізлилися на когось або із друзів, учителів, роздратовані на бруд, погану погоду, а також на «двійку», поставлену « нізащо», не зривайте зло на батьках. Це не розсудливо й приводить до сумних наслідків.


Те, що повинен знати кожен учень!

Поради до самовиховання

- Вмій поставити перед собою мету.

- Не залишай справу не зробленою.

- Для досягнення певної мети та завершення певної справи, правильно розподіли свій день, відводячи кожній роботі час.

- Навчайся не тільки у школі, але і вдома.

- Спілкуйся з батьками, прислуховуйся до їх порад.

- Розвивай себе не тільки інтелектуально, але і духовно та морально.

- Будь чуттєвим!

- Проявляй співчуття.

- Прояви турботу та допоможи людині, яка знаходиться поряд.

- Не відвертайся від батьків.

- Думай не тільки про себе.

- Поступайся місцем у автобусі - старшій чи вагітній людині набагато важче стояти ніж тобі - молодій, здоровій людині.

- Поспішаючи до школи не забувай сказати добре слово своїм батькам.

- Частіше посміхайся.

- Не роби негарних та злих вчинків - пам'ятай як ти вчиниш із ближнім, так вчинять із тобою. БУДЬ ДОБРОЮ ЛЮДИНОЮ.

- Завжди аналізуй свої вчинки та корегуй їх.

- Використовуй у своєму навчанні та розвитку не тільки компьютер, але і книжки - більше читай, пізнавай. Книжки - це той матеріал, який завжди буде заставляти тебе думати, аналізувати, удосконалювати твою майстерність правильного, вихованого спілкування.

- Відвідуй театри, виставки - розширюй свій кругозір та досвід.


Як удосконалити свою увагу

1. Якщо ти неуважний, це означає, що твоя увага спрямована на щось інше. Визнач її об’єкт. Подолай суперника. Спрямуй силу уваги, куди слід.

2. Увага є і умовою, і результатом твоєї діяльності.

3. Якщо ти уважний – засвоїш матеріал, є концентрація уваги потребує твоїх свідомих дій.

4. Готуй все необхідне до початку уроку. Твоя організованість сконцентрує твою увагу.

5. Ти повинен ставити своїй увазі чіткі завдання: на що саме вона має бути спрямована.

6. Оскільки при втомі керування увагою погіршується, для її відновлення потрібно вчасно відпочивати, займатися автотренінгом, використовувати спеціальні вправи.

7. Використовуй здатність незвично привертати увагу. Уявляй звичайне як не звичай (наприклад, ти інопланетянин і сидиш на уроці землян).

8. Під час виконання завдання час від часу запитуй себе: «Про що я думаю?».

9. Якщо ти виявив, що твоя увага розсіюється, достатньо буває одного цього запитання. Якщо не допомогло – зміні положення тіла, або почитай вголос, підсилюючи чи зменшуючи силу звуку.

10.Зосередженню уваги допоможуть і прості запитання, які ти можеш ставити собі час від часу: «На яке запитання щойно відповідав однокласник?», «Яке запитання щойно поставив учитель?».

11.Якщо ти не зміг зосередитися на виконанні завдання – просто повтори його, можна вголос.

12.Структуруй матеріал конспекту, підручника (створюй таблиці, схеми тощо). Тоді обсяг уваги збільшується.

13.Намагайся набути максимальну кількість навчальних навичок, вони здійснюються без участі уваги. Вона потрібна тобі для нового, цікавого, важливого.

14.Перевіряйте з сусідом по парті роботи один одного, це сприяє розвитку уваги.

15.Щоб привернути свою увагу до матеріалу уроку, знаходь те, чим він пов'язаний з твоїм досвідом, інтересами.

16.Більше працюй з підручниками, оскільки це тренує увагу.

17.Не поспішай при зміні видів роботи. Зважай на те, що внаслідок неповного, незавершеного переключення уваги можуть виникати помилки.

18.Не намагайся робити багато справ одночасно, бо частий перехід від однієї діяльності до іншої зменшує увагу.

19.Враховуй, що ступень і обсяг уваги пов’язані зворотною залежністю – збільшення обсягу елементів, що сприймається, викликає зменшення уваги і навпаки. Тому важливий матеріал повторюй окремо.

20.Вигадай свій власний жест (по коліну плеснути, смикнути себе за вухо…). Коли твоя увага зменшується цей рух м’язів допоможе тобі відновити її концентрацію.

21.Знаходь чинники, які сприяють підсиленню твоєї уваги (легка музика при читанні, відповідне освітлення тощо).

22.Враховуй вплив природних чинників: в дощовий день концентрація уваги зменшується, а отже тобі потрібно приділити більше часу (повторень) для виконання завдань.


Кiлькiсть переглядiв: 594

Фотогалерея

/Files/images/981244_html_38ae7939.jpg

Дата останньої зміни 06 Березня 2024

Цей сайт безкоштовний!