№з/п | Назва заходу | Термін виконання | Виконавці | |
1 | 2 | 3 | 4 | |
Нормативно-правове та інформаційне забезпечення попередження насильства та булінгу | |
1. | Наради з різними категоріями працівників з питань профілактики булінгу (цькування): · педагогічний персонал; · технічний персонал | Протягом року/за потреби | Адміністрація | |
2. | Обговорення та прийняття правил поведінки в класах. | Вересень | Класні керівники, класоводи. | |
3. | Організація механізмів звернення для повідомлень про випадки булінгу (цькування) | Вересень | Адміністрація,практичний психолог, соціальний педагог, класні керівники | |
4. | Інформаційна робота | Постійно | Заступник директора з ВР | |
5. | Створення комісії з розгляду випадків булінгу | Вересень | Адміністрація | |
6. | Інструктивно-методична нарада щодо механізму реагування на випадку булінгу з педагогічним колективом | Вересень | Заступник директора з ВР | |
7. | Оформлення тематичного стенду | Постійно | Практичний психолог | |
8. | Контроль стану попередження випадків булінгу | Грудень | Заступник директора з ВР | |
Робота з вчителями | |
1. | ЗасіданняМОкласних керівників на тему«Протидія булінгу в учнівськомуколективі» | Листопад | Голова МО | |
2. | Вивчення законодавчих документів, практик протидії цькуванню педагогічним коллективом | Жовтень | Заступник директора з ВР, соціальний педагог | |
3. | Бесіди з класними керівниками | Постійно | Практичний психолог, соціальний педагог, класні керівники | |
4. | Консультування класних керівників зпрактичнимпсихологомз проблемних ситуацій | Постійно | Практичний психолог, соціальний педагог, заступник директора з ВР | |
Робота з учнями | |
1. | Проведення заходів в рамкахДнятолерантності | Листопад | Практичний психолог, соціальний педагог, заступник директора з ВР | |
2. | Проведення заходів в рамках Акції «16 днів проти насильства» | Листопад-грудень | Практичний психолог, соціальний педагог, заступник директора з ВР | |
3. | Проведення заходів в рамках Всеукраїнського тижня права | Грудень | Вчительправознавства, практичний психолог, соціальний педагог, заступник директора з ВР | |
4. | Практичні заняття «STOP-булінг» | Постійно | Практичний психолог, соціальний педагог, класні керівники | |
5. | Інформаційно-просвітницькі заходи з питань протидії булінгу та насильства | Постійно | Практичний психолог, соціальний педагог | |
6. | Проведення заходів в рамкахАнтибулінгового тижня | Вересень | Практичний психолог, соціальний педагог, класні керівники, ЗДВР | |
7. | Контроль за поведінкою дітей та взаємостосунками між ними під часосвітньогопроцесу та поза ним | Постійно | Класні керівники | |
8. | Бесіди-зустрічі учнів з працівниками поліції, юриспруденції | Протягом року/за потреби | Практичний психолог, соціальний педагог, заступник директора з ВР | |
9. | Створення морально безпечного освітнього простору, формування позитивного мікроклімату та толерантної міжособистісної взаємодії в ході годин спілкування та бесід | Постійно | Класні керівники | |
10. | Консультаційна робота з учасниками освітнього процесу | Постійно | Практичний психоло, соціальний педагог | |
11. | Проведення ранкових зустрічейучнів 1-4 класівзметою формування навичок дружніхстосунків | Постійно | Класні керівники1-4 класів | |
Робота з батьками | |
1. | Тематичні батьківські збори з питань насильства у сім’ї та шкільному середовищі | Постійно | Класні керівники | |
2. | Підготовка пам'ятки для батьків про порядок реагування та способи повідомлення про випадки булінгу (цькування) щодо дітей, заходи захисту та надання допомоги дітям | Лютий | Заступник директора з ВР | |
3. | Консультування батьків щодо захисту прав та інтересів дітей | Постійно | Практичний психолог, соціальний педагог | |
4. | Проведення консультацій з питань взаємин батьків з дітьми | Постійно | Практичний психолог, соціальний педагог | |
Моніторинг | |
1. | Соціальне дослідження наявності референтних груп та відторгнених в колективах | Постійно | Практичний психолог | |
2. | Анонімне анкетування серед учнів по виявленню насильства в учнівському середовищі | Листопад, березень | Практичний психолог, соціальний педагог | |
3. | Спостереження під часосвітньогопроцесу, позаурочний час | Постійно | Практичний психолог, соціальний педагог | |
| | | | | |